Thursday 21 February 2013

winter@korea-syhhhh!! it's buckhon

Gedebuk gedebak dh last day dah kat negara K-Pop nih, kawan aku nih nk bwk kat satu tempat yg best kunun nk pujuk hati aku la nih...kasi ceria2 sket.Dah siap2 packing..megi pun sedekah jek kat ecewah mentang2 dh nk blik huhuh,selesai checkout n park our bag kat depan reception tu jek...hilang?kamon la weh ini korea :)...errr kite nk pegi mana?folo jek lewwwww :)


wahhh..wahhh ..wahhh...EWHA UNIV. rupernyer...tersipu2 malu aku,boleh masuk eh?ZASSSSS!! dgn pantas :)


Cantik sungguhla Uni nih...view cantik sure every season pun cantik dan student dia pun cantik2 :)
kalau derang bodoh jugak tatau lar,x mcm uni kite dlm utan...atas shoplot..hahaha pro korea lak aku nih





Design Uni nih mmg unik ..aku rasa ade design dia berunsurkan psikologi,design utk seronok belajar bukan duk pikir camne nk fly keluar :)
Dengan rasa berat hari meninggalkan Uni tp xpe ade ubi ade batas...masa dh suntuk kite pegi tgk other side of Seoul pulak :(

but before that kite soru dulu..perut dh berK-pop nih :)

our lunch @ Loving Hut,kesedapan sehingga menghirup mangkuk,servis cun...gambar artis kat wall tu curious jek..derang pernah dtg or saje2 letak?saje market nih hehehe


BUKCHON-dari info kawan aku ckp bukchon nih area elit,dedolu tmpt org2 bangsawan hartawan karyawan so secara x langsung tmpt nih utk org kaye2 jek,kaye sgt ker?meh kite tgkkkkk!! :)

Haaa tgk tu..siap signboard lagi...kemain tggi tul darjat derang nih


 Tgh ronda2 folo kompas kawan aku nih ade lak org shunting pelem,ntah ape cerite ntah..yg aku nmpk scene masuk syiling dalam balang..tu pun retake byk kali...apedaaaa!!!ade ramalan kaji cuaca kat TV..ujan la pulokk ngeh ngeh ngeh.



Kat bukchon nih ade Spot Area,sesaper yg giler runningman sure tau,oleh sebab menumpang kamera org jgn byk songeh ok huhuh...xpe2 next time aku well prepare.
Nampaknye Buckhon adalah destinasi terakhir,pasnih nk catch up flight lak


ok that's all berakhir Episode Zoogiler ke Korea,byk pengajaran,pengalaman,klo nk tahu diri kite, kene pegi kat tempat org.Masa ,mentality & disiplin..saluteeeee!!!! :)

bye-bye WonderGirls :)

No comments:

Post a Comment