Monday 18 February 2013

winter@korea-NamiNara :)

Winter kalau x pegi Nami Island maka xde maknela Drama Winter Sonata,walaupun aku x brape folo sgt crite tu tp aku suke jalan2 pusing pulau Nami.
x korean la kalau x naik subway :),took few hours nk smpi by ITX

syok giler dpt tgk salji,sg pun dh beku,zip wire another way beside ferry tp utk yg berhati waja jek,aku gayat huhuhuhu


weekdays pun ramai jugak org pegi


dahsyat jugakla mesia nih dpt parking nama kat Nami sempena sambutan tahun baru

baru jek sampai tp dh waktu lunch,apalagas pekene nasik goncang kat Drama Cafe,simple tp sodap,dh abis makan antar your dish kat kaunter okayyy,dh mmg culture yg penting disiplin :)






nampak mcm kompiden jek padahal atas sungai tu,bunyi ais merekah sungguh saspender biler kene panas matahari


bye-bye Nami..sygnye snow x heavy kalau x sure lebih feel la bout drama itself :)

time nak balik barula salji turun,derang berlari2 takut basah...aku jek yg jakun :)

actually ramai sungguh org mesia kat Nami nih,few yg tegur tanya dari mana,datang ngn sape,datang watper,spoil gak mood aku..baru jek nk feel oversea lelebey huhuh.As a korean blk pun naik subway jgk :)

No comments:

Post a Comment